07.01.2021 11:28 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2021 12:35 przez Spartan.)
Witam,
mam Windows 10 Home, wersja 20H2, kompilacja systemu 19042.685 i mam problem ponieważ system nie widzi wszystkich drukarek zainstalowanych w systemie.
Wszystkie drukarki mam podłączone poprzez sieć - widzę w systemie wyłącznie HP LaserJet P1606dn, pozostałych nie (Epson C1100, HP Designet T610, Konica Minolta Bizhub, plus drukarki do pdf).
Nie widać drukarek w panelu sterowania, natomiast podczas widzę je wszystkie w momencie polecenia drukowania - wówczas mogę wybierać ze wszystkich dostępnych.
Ktoś miał coś podobnego i ma na to receptę?
Na samym początku z komputera z którego chcesz drukować sprawdź czy widzisz drukarkę na porcie ipp: czyli _http://adres.ip.drukarki:631, powinna zgłosić się drukarka.
W załącznikach wrzucił screeny z drukarką widoczną w panelu sterowania, oraz dostępne drukarki do wyboru po wybraniu komendy drukuj - tu akurat z worda.
Te usługi muszą działać (tryb automatyczny): Device Association Service i druga Device Install Service.
Te usuługi mają być w trybie uruchamiania ręcznego: Device Manaement Enrollment Service i Device Setup Manager.
Te usługi muszą działać (tryb automatyczny): Device Association Service i druga Device Install Service.
Te usuługi mają być w trybie uruchamiania ręcznego: Device Manaement Enrollment Service i Device Setup Manager.
Żadna usługa nie może być wyłączona w Usługach.
Gratki dla kolegi. Polać mu.
Wyłączona była opcja Device Setup Manager - Menedżer konfiguracji urządzeń. Wystarczyło zmienić zgodnie z podesłanym postem i wszystko śmiga.
No to super, mam prośbę, w takiej sytuacji daj "łapkę w górę" przy wpisie, który ci pomógł, Bernie zostanie wynagrodzony punktem reputacji. Chwilowo nie działa na komórce, pracujemy nad tym.
Większość ludzi tak naprawdę nie chce prawdy. Pragną jedynie ciągłego upewniania się, że to, w co wierzą, jest prawdą. Madaleine Albright