Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

problem z modemem ED77 z firmy TECHLAB

#1
witam, prosze o wasza porade wzgledem poniższego problemu, chodzi o problem u mojego znajomego:
otóż od października 2006 roku boryka się z jakością bezprzewodowego łącza internetowego z sieci Orange.
Z internetu korzysta poprzez modem ED 77 z firmy TECHLAB
Problem próbował załatwić w Orange, trwało to bardzo długo (około 4 m-cy), w końcu orzeczono mu, że istniejące problemy to uszkodzony modem.
--- próbował też cośkolwiek załatwic u producenta modemu (adres www jak wyżej), tutaj też wszystko trwa bardzo długo, każą sobie wysyłać kilkakrotnie LOG z aplikacji modemui... nadal nic.
-- połączenie ma niedobre, bywają dni, że jakość połączenia jest wprost tragiczna: łączenie trwa bardzo długo, nie wyświetlają się strony, bywa też często, że w ogóle nie moze się połączyć z internetem przez dobę, a nawet dłużej, nie mówiąc już o jakimkolwiek ściąganiu plików

Moje pytanie brzmi czy mogę mu dac inny modem (musi być identyczny??), stery zainstalować i zobaczyć czy to wina modemu była czy nie....Bo na moje powinien iść do orange i poprosić o wymiane modemu... W czym może byc problem, dzis do niego ide, zobaczę co sie  da  zrobic....Ewentualnie jak modem nie ma simlocka, to moge mu włożyc karte plusa, i sprawdzic połączenie....Ale to musze sprawdzic najpierw...POZDRAWIAM
#2
Spróbuj podłaczyć jego modem u siebie.
#3
Dzieki Krizz, tez o tym myślałemSmile,ok to spróbuje na razie tak....Pozdrawiam serdecznie
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z modemem USB SB5100E Motorola Surfboard z kablówki deinterlace 60 3,443 29.03.2006 16:05
Ostatni post: Bitterman

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości