Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Zmiany w Google - nowe typy rel=sponsored obok rel=nofollow

#1
Po wielu latach od wprowadzenia „rel=nofollow” Google zmienia politykę oznaczania łącz internetowych. Powstały dwa nowe typy linków – rel=”ugc” i rel=”sponsored”. Samo oznaczenie linka jak „nofollow” będzie traktowane przez wyszukiwarkę jako sugestia.

Element ukryty. Rejestracja zajmie tylko minutę!
Większość ludzi tak naprawdę nie chce prawdy. Pragną jedynie ciągłego upewniania się, że to, w co wierzą, jest prawdą. Madaleine Albright
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pozycjonowanie jak nie dostać filtra od Google ile linków dodawać dziennie? tomaszd1981 23 1,841 17.11.2012 22:55
Ostatni post: RedMod

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości