Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Windows XP Brak zainstalowanej aplikacji StartDrive w komputerze

#1
Witam,
proszę Państwa spotkałem się ostatnio z dosyć nietypowym problemem na który nie umiem znaleźć rozwiązania w googlu.

Bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co do tego w jaki sposób rozwiązać problem wyskakującego komunikatu o braku zainstalowanej aplikacji StartDrive.

Przesyłam screen.

Bardzo dziękuje za wszystkie informacje.
Grzegorz.

Element ukryty. Rejestracja zajmie tylko minutę!
#2
jaki to ma zwiazek z systemem Microsoft windows XP ??????????
#3
Frank Holman napisał(a):jaki to ma zwiazek z systemem Microsoft windows XP ??????????

1. Bo kolega działa na XP-ku
2. Bo kolega nie zwrócił uwagi że powinien napisać to w dziale Software
3. Admin niech przerzuci temat i poszukajmy rozwiązania na wyżej wymieniony problem

Grzegorz_warszawa napisz coś więcej o problemie. Czy ma on coś wspólnego z aplikacją od MIO, kiedy się pojawia ten komunikat (przy uruchomieniu systemu lub jakiejś aplikacji)

Generalnie to proponuję przeinstalować aplikację MioMore

Jak to nie pomorze to pisz...
#4
carismax napisał(a):1. Bo kolega działa na XP-ku
Właśnie nie do końca.

Nie prowadzimy supportu dla okrojonych wersji windowsów typu Windows MX. Zainstaluj legalną, oficjalną wersję Windowsa XP, a StartDrive bedzie działał.
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości