23.11.2004 22:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.04.2021 23:14 przez Spartan.)
witam
Bardzo pilnie potrzebuje abyscie doradzili jaka mam kupic drukarke na firmę. Moze jakies dobre combo najlepiej jak by bylo combo drukara + skaner i zeby drukowalo fotki dobrze. Cena 600zlotych. Da sie cos kupic. To dla mnie bradzo wazne.
Liczba postów: 1,846
Liczba wątków: 36
Dołączył: 03.2003
Reputacja:
0
Witam
widziałem takie coś: HP OfficeJet 1215/1219 (drukarka, skaner, kopiarka) ale nie wiem jak się sprawuje.
Liczba postów: 1,609
Liczba wątków: 109
Dołączył: 09.2002
Reputacja:
0
Rozumiem, że skoro drukarka do firmy, to raczej laserowa dla ograniczenia kosztów, prawda?
Dobrą B&W (używaną) kupisz za ok. 250-300 zł na Allegro, jeżeli natomiast musisz mieć kolor, to zależy ile wydruków będziesz na niej robił. Jeżeli niewiele, to do sklepu i atramentówka - najlepiej z wymiennymi wszystkimi 4 zbiornikami, jeżeli natomiast dużo, to zapomnij o takich środkach jakimi dysponujesz.
O combo mam zdanie jak najgorsze, dlatego nie wypowiadam się na ten temat w ogóle...
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 81
Dołączył: 12.2005
Reputacja:
0
witam. Potrzebuję szybkiej rady bo popsuł mi się skaner i niestety jestem zmuszony do zakupu nowego a że mam już też bardzo starą drukarkę to chciałbym ją zmienić więc zdecydowałem się na urządzenie wielofunkcyjne. Jako że jestem studentem więc bedę dość często z niego korzystał. Zależy mi na tym żeby urządzenie miało port ethernet ewentualnie WIFI. było w miarę tanie w utrzymaniu mało awaryjne. Prosiłbym o porady. pozdrawiam
p.s miło byłoby gdyby kserowała bez włączania kompa