Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

skaner w serwisie od 3 tygodni - jakie mam prawa?

#1
Gość za każdym razen mowi ze czeka na odp od proucenta.
Czego moge sie domagać? Moim zdaniem to juz za dlugo trwa.
Jakie mam mozliwosci? Zwrot pieniedzy?
#2
na jakiej zasadzie sprzęt znalazł się w serwisie ?

gwarancja czy rękojmia -

http://winforum.pl/Gwarancja-a-rekojmia-...ym_10044-t

jeżeli dalej nie wiesz opisz dokładnie sytuację i/lub treści prowadzonych  rozmów

----------

w skrócie jednak: jeżeli poszedłeś do sprzedawcy lub serwisu i powiedziałeś "zepsuł mi się skaner na gwarancji oto on i stosowne dokumenty", a ten spakował sprzęt + papiery i zabrał je do serwisowania to jesteś ugotowany i nic nie możesz zrobić
dokument o nazwie "karta gwarancyjna" był jedynym dokumentem opisującym i potwierdzającym jakiekolwiek twoje prawa
dopóki nie będziesz miał go z powrotem nawet się nie dowiemy jakie te prawa są, nie mówiąc już w ogóle o ich egzekwowaniu
w każdym razie przed podpisaniem odbioru sprzętu zapoznaj się z tym dokumentem i jeżeli wyczytasz, że przekroczenie terminu naprawy daje ci np. prawo do nowego sprzętu nie podpisuj odbioru lecz na piśmie zażądaj nowego sprzętu
#3
gwarancja
#4
jw.

chyba że masz ją przed sobą lub pamiętasz jej treść

to tam się wszystiego dowiesz

[nie przysługuj ci nic, o czym tam producent nie napisał]
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości