Liczba postów: 13
Liczba wątków: 6
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
Zainstalowałem ponownie system (Windows XP Pro. PL z Service Pack 1), potem Norton AntiVirus 2003 i wszystko było dobrze dopóki nie zainstalowałem Norton Firewall 2003... Wyskakuje przy każdym kolejnym starcie systemu komunikat (sześć razy): "Symantec CCApp; An unkown error has occured. Click here to go to Symantec Technical... 1002,0 [ OK ] ". Żeby było śmiesznie, to wcześniej miałem zainstalowany tylko Norton Firewall 2003, a rolę programu antywirusowego pełnił McAffe VirusScan 6.02. Czyżby produkty tego samego producenta nie chciały współpracować ze sobą ?! W tray'u pojawia się tylko ikonka firewall'a...
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 6
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
Nikt nie miał podobnego problemu ?!
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 14
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
Mam to wszystko zainstalowane na service packu pod xpekiem i zero problemow
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 11
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
pewnie jak instalowales NIS to nie zresetowales kompa albo miales wlaczonego AV to moze byc problem bo AV blokuje dostep do powaznych zmial jest to pewien system ochrony systemu
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: 10.2002
Reputacja:
0
Skocz pod link jaki podaje Ci Norton, a tam powinno byc rozwiazanie problemu. Ostatnio mialem podobny problem pod windowsem Me i korzystajac z rad symanteca naprawilem to. Ograniczalosie to do edycji 1 klucza w rejestrze. Pozdrawiam
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 6
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
Niestety porady chłopaków z Symantec'a nie pomagają... Jeżeli Twój problem był podobny to podaj jakiej zmiany dokonałeś w rejestrze ?!
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 6
Dołączył: 08.2002
Reputacja:
0
Dalej potrzebuję pomocy w tym temacie...