27.02.2004 20:14
Witam!
Bardzo się cieszę, że taki dział powstał- może pomożecie rozwiązać problem już nieaktualny ale nadal mnie dręczący:
Kilka lat temu w grudniu kupiłem komputer "na części" w hurtowni M. (ten M.
) Gwarancję miałem po roku na każdą część (przy czy niektóre części kupiłem gdzie indziej więc nie była to gwarancja na całego kompa. Po jakimś 0.5 roku zaczął się krzaczyć HDD (Fujitsu
). W grudniu dowiedziałem się, że fujitsu wymienia te dyski i że należy je wymienić u sprzedawcy. Czym prędzej popędziłem do hurtowni M. i zażądałem wymiany. Miły pan powiedział na to, że mogli by mi to zrobić, ale firma M. s.c. nie istnieje, teraz jest firma M. sp. z o.o. i niestety ich sprawy poprzedniczki nie interesują. Dodam jeszcze, że zmienił się tylko rodzaj spółki, bo siedziba, nazwa, właściciel itp. pozostały te same. Czy to co mi powiedzieli ma sens w świetle prawa?
Pozdro!
~vacu
Bardzo się cieszę, że taki dział powstał- może pomożecie rozwiązać problem już nieaktualny ale nadal mnie dręczący:
Kilka lat temu w grudniu kupiłem komputer "na części" w hurtowni M. (ten M.


Pozdro!
~vacu