Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Cos zastepczego na czas naprawy

#1
Moja płyta główna jest w serwisie (hyhyhy naprawiaja), czy otrzymanie płyty zastępczej od sklepu to moje prawo czy przywilej (podoba mi sie to powiedzonko), no bo płyta jest naprawiana w ramach gwarancji, a w regulaminie , który jest na stronie sklepu nic nie wspominaja o zastepczym sprzecie na czas naprawy. Wiec co mam isc sie awanturowac czy pokornie prosic ?? Huh
#2
Witam!
Miałem ten sam problem w Media Markt. Zepsuł mi się telefon bezprzewodowy i pokazałem im ich ulotkę, w której pisali, że bankowo dają zastępczy sprzęt. Pani jednak powiedziała, że to nieporozumienie, a jak zaczęła się awantura (a co Smile ), to wyciągnęła jakiś kodeks, z którego wynikało, że to nie obowiązek aledobra wola sprzedawcy. Z tym, że nie znam się na przepisach więc dobrze jakby Frank to potwierdził, bo w często by się to przydało.
Pozdro!
~vacu
#3
Przyznam szczerze, że zadziwiła mnie sytuacja, mająca miejsce w Media Markt, którą opisujesz. Jak dotąd miałem bowiem same najlepsze opinie o działalności tzw. marketów w tym zakresie - byłem skłonny stwiedzic, że jako jedyne nie utrudniają życia swoim klientom, jeżeli chodzi o korzystanie z praw rekojmii czy gwaraancji....
No ale do rzeczy - oczywiście, że jest to "dobra wola", ale jeżeli na ulotce została ona wyrażona, nazwanie wystąpienia przesłanek do jej "spełnienia" "nieporozumieniem", to jest waśnie nieporozumienie
ps. rozmawiałeś z Panią z obsługi, czy z kimś "na stołku"? Wink
#4
Frank Holman napisał(a):Element ukryty. Rejestracja zajmie tylko minutę!
Treść niewidoczna dla gości. W sumie to też jest jedyna i mam nadzieję ostatnia moja nieprzyjemność w MM, dotychczas nie było problemów. I mam nadzieję, że w końcu naprawią mi ten telefon Smile

Pozdro!
~vacu
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości